top of page

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Pokud dojde mezi spotřebitelem a prodávajícím k vzájemnému sporu, který se nepodaří vyřešit přímo, má spotřebitel právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI) – kontaktní místo pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR) dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013.

Návrh lze podat on-line prostřednictvím formuláře dostupného na webu České obchodní inspekce:
👉 https://adr.coi.gov.cz/cs

Spotřebitel může návrh podat do 1 roku od chvíle, kdy uplatnil své právo u prodávajícího poprvé.

Pokud spotřebitel není spokojen s průběhem nebo kvalitou řízení ADR, může podat stížnost na Ministerstvo průmyslu a obchodu na e-mail: adr@mpo.gov.cz

Více informací: www.coi.gov.cz

bottom of page